Falun, Therese, Jenny!<333

Den 14 Juni bar det av till Falun, grymt kul! Vi kom upp runt 2 och fick packa upp och göra i ordning allt, senare var det nått som alla på hela skolan var med på, (Kommer inte på vad det hette.) Det var hur kul som hälst att vara på skolan och träffa nya människor. Dom flesta var med förra året när jag också var med så vissa kände man igen :). Man fick ta med madrasser och ligga på golvet, jag låg mellan systrarna Norling :D. Jag hade med mig en rätt så tunn madrass så jag fick ont i ryggen nästan varge natt för att jag kände golvet ''/. Jag klarade iallafall hela veckan och det kändes skönt. När vi kom hem den 18 Juni så var det också skönt, att få sova i sin egen säng och få träffa familj och vänner igen.
Jag träffade många nya vänner uppe i Falun och dom kommer jag inte att glömma, jag hoppas att vi kommer att träffas nästa år i Falun.

Det var rätt så jobbigt för vi hade rätt så många pass varge dag men det var samtidigt kul!


Det finns vissa saker som man gråter av och man ALDRIG kommer kunna släppa, Therese och Jenny är dom bästa och jag kommer aldrig lämmna dom, jag kan säga att jag älskar dom trots att jag bara har träffat dom i fem dagar! Dom är snälla och söta och fina och allt, jag tycker att deras vänner är lyckat utvald som har dom två vid sig. Jag därremot som bor rättså långt ifrån dom kommer kanske aldrig få träffa dom igen. Jenny kommer jag kanske få träffa nästa år på jolly om jag ska dit då också och om hon kommer.. Men Therese, hon har ju flyttat hem till Skåne igen så det är inte änns säkert att jag kommer få träffa ig en enda gång till  :''(.. Men jag har lovat mig själv det att jag ska göra vad jag kan för att få träffa båda  två flera gånger! Jag ska skicka min tröja som man fick på jolly till henne och så ska hon få skriva på den och så ska jag sätta upp den på väggen.. Det var bara Jenny som hann göra det när vi var i Falun.

SNÄLLA THERESE OCH JENNY, OM NI NU SKULLE LÄSA DETTA.. OM DET SKULLE VARA SÅ ATT VI INTE TRÄFFAS IGEN SÅ SKULLE JAG VILJA  ATT NI LOVADE MIG EN SAK. GLÖM MIG ALDRIG, Jag ska fortsätta att tänka på er varge dag livet ut och jag ska försöka så länge som jag kan och ni vill hålla kontakten så länge som möjligt.. Det sättet jag håller kontakten på är att jag sms:ar och msn och sånt!

THERESE OCH jENNY, NI ÄR SAKNADE, OCH ÄLSKADE!!!!!!<33333333333333333333333333                                          

  
       
    
     
      
      
     


Dom bilderna har jag knäppt
__________________________________________________________________________________________ 
Dom här bilderna har jag inte knäppt




  






JAG SAKNAR ER OCH JAG ÄLSKAR ER!!! FÅR JAG INTE TRÄFFA ER IGEN SÅ VET JAG INTE VAD JAG KOMMER ATT GÖRA!! :''''( <33333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0