Twilight

Jag längtar värkligen tills nästa Tvilight kommer ut, "New Moon". Den kommer säkert att äga. Ettan är super bra. Om det är nån som inte har sett den och gillar filmer med smänning så rekomederar jag den! Den äger sönder dom fkästa filmer!. Jag älskar den, Det handlar om en tjej som heter Isabelle "Bella". Hennes föreldrar är skillda och hennes mamma och hennes man Philip ska ut och resa, Bella vill inte följa med så hon bästemmer sig för att bo hos hennes pappa istället. När hon börjar i skolan så tkr nästan alla att hon är perfect. Den enda som inte är besatt av henne är "Edward".. En varulvs-människa. Ingen vet om att han och hans fmilj inte är mänskliga, Bella gillar Edward och hon får sitta bredvid honom på en letion och han håller för munnen för att han känner lukten av hee och om han lutar så kommer han att bita henne.

Bärettar inge mer men den äger, jag lovar!!! :D

Den finns även på bok och på cd-bok! :D


Deet var nog allt för mig, hejdå!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0