Klant!

Jaha, då har mam brytit nyckelbenet då.

Det kan man kalla klantigt.. .

Jag cyklade och pratade i telefon och skulle växla och så typ vred sig styret och jag föll av cykeln.. Jag reste mig upp och drog hem cykeln, typ alla tyckte att jag inte skulle tagit med cykeln och ringt nån, men men, man är som man är.

Fick åka ambulans in till akuten i uppsala och va där typ 15-20 min, sen fick jag åka hem, x).. Nu ska jag ha ett typ band runt armbågen och armen i ca två veckor, tills skolan börjar,, tur bara att det var vänster arm som jag gjorde illa mig på. hoppas bara att jag kommer kunna ta av bandet tills skolan, vill inte ha bandet i skolan. :(

Men byebye!  // KLANTEN<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0