Påskafton

Idag är det påskafton och jag har fått tre ägg.. Ett av farmor, ett av mormor och ett av "påskharen".
Det är konstigt för jag är inte godis sugen som jag brukar vara..
Hoppas alla ni får en härlig påskafton med kanske godis och god mat! :)

Min Lördag!                                                                                  


Idag har jag varit ute nästan hela dagen och cyklat lite på enhjulingen..
Jag gick inte upp förren vid halv 10 ungefär..
Jag gick upp och åt frukost och sen fick vi gå på ägg jakt.. Jag hittade mitt efter ca 30 sekunder -.-
Efter att vi hade letat ägg så cyklade jag på enhjulingen och sen la jag mig i solen.. Efter ett tag i solen blev det varmt så jag hoppade på studsmattan istället...
Nu sitter jag här vid datan och har rätt så tråkigt...
Ska väl hitta på något nu.

Glad Påsk!                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0